17 Ağustos 2009

MOZARELLA PEYNİRLİ ROKALI SALATA

Yaz aylarının tüm sıcaklığı ile devam ettiği şu günlerde, önceki haftalarda tarifini veremediğim ve benim diyet günlerimin vazgeçilmezi mozarella peynirli rokalı salata tarifini vermek istiyorum bugün..
Salata ile de doyulurmuşmuş? diyenlere benim herzaman cevabım ''evet doyulur'' olmuştur..
Son aylarda nar ekşisine de fena halde takmış olan ve her salatayı artık nar ekşili yapan ben, bu salatayı da beğeneceğinizden eminim diyerek, basit,pratik ve harika salatama geçiyorum.

Balık ızgara yanına da süper yakıştığını eklemeden geçmeyelim.

Malzemeler;

  • 1 demet roka
  • 2-3 yaprak marul
  • 2 adet domates
  • 3-4 yemek kaşığı konserve mısır
  • 1 çay bardağı mozarella peyniri(dilerseniz hazır rendelenmiş de satın alabilirsiniz)
  • 2-3 yemek kaşığı nar ekşisi
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • tuz

Yapılışı:

---Rokaları ve marulu yıkayıp süzdükten sonra doğrayın..Domatesi de doğradıktan sonra ekleyin..Mısırları üzerine sarpiştirin..Yağını, nar ekşisini ve tuzunu ekleyin..En son mozarella peynirini de yerleştirdikten sonra servis yapın..

3 yorum:

ceyt dedi ki...

merhaba canım, uzunca bir süredir yoktum.tekrar aranızdayım.hepinizi çok özledim.
salatan nefiss görünüyor.yeşilliği çok severim zaten özelliklede rokaya bayılırım.ellerine sağlık canım.
öpüuyorum kocaman sevgiler.

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;21.08.2009--05.09.2009 Tarihleri arasında “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3 “OLACAKTIR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HER TÜRLÜ TARİF YOLLAYABİLİRSİNİZ İSTER SALATA İSTER YEMEK İSTER GUZEL BİR SOFRANIZI BİZİMLE PAYLŞAŞMAK İSTERSENİZ MUTLULUK DUYACAĞIM . TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 3” BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİN ÇOK BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM..