13 Temmuz 2009

YAZIN İLK DAVET SOFRASI

Bloguma yazmayalı nerdeyse 1 ay olmuş..Ama bunun tek sebebi; benim kısa çaplı olarak başladığım diyetimin 1,5 aya uzaması..Hal böyle olunca da, diyet yemekleri olarak sadace salata, sebze ve ızgara köfte yeyince, bloga yazacak bir şey kalmadı..
Neyseki diyet olayını tamamladım..1,5 ayda, fazlalık olan 5 kiloyu da vererek huzurlanırızdayım efem:)
Tabii ki yemekten vazgeçemeyen ben, diyet olayı bittiği gibi, yemek olayına girdim:))))))))))
Böylelikle yazın ilk gecikmiş davetini de cumartesi akşamı arkadaşlarıma hazırladım..

Hemen fotoğraflara ve sofradakilere geçelim;
Davet Soframda Hazırladıklarım….
----Zeytinyağlı Biber Dolması
----Zeytinyağlı Barbunya
----Mozeralla Peynirli, nar ekşili roka_marul salatası
----Patlıcan Herse
----Avcı Böreği
----Patates püreli, pilav eşliğinde fırında salçalı biftek
----Halleyli Pasta

Mozeralla peynirli nar ekşili roka salatası, diyet günlerimde en çok yediğim ve şiddetle tavsiye edebileceğim bir salatadır..

Patates püresi, etin yanında vazgeçilmez bir tat benim için..Fırında salçalı biftek de nefis oldu...

Tarifler en kısa zamanda gelecek..

5 yorum:

sarı mutfak-hande dedi ki...

harika bir menü harika bir sofra
ellerine sağlık cnm

saniyesultan dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL GÖZÜKÜYOR,ELLERİNİZE SAĞLIK....

gülay mutfakta dedi ki...

canım ellerine sağlık..hepsi birbirinde nefis görünüyor..
sevgiler...

kardelen dedi ki...

çok güzel,çok şık bir sofra menü harika tarifleri umarım en kısa zamanda yayınlarsınız.ellerinize sağlık!

sema dedi ki...

Tarifler süper...
Sofra çok güzel...
Devamını bekliyorum..
Ellerine , kollarına sağlık :)