08 Mayıs 2009

HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ


Blog dünyasında yapılan etkinliklerin bence en güzel yanı; güzel dostluklara atılan adımlara vesile olması...

Nisan ayı başında Cadı Kazanı_ Bahar'ın başlattığı HEDİYELEŞİYORUZ etkinliği için, Bahar'dan gelen davet yazısını okuduğumda hiç tereddütsüz katıldım..
Hediyenin şekli, şemalı ya da değerinden çok, hiç tanımadığınız bir insanın size özel bir hediye için adım atması olayı beni heyecanlandırdı..

Bahar'ın maili dört gözle bekledim, acaba kime hediye yolluyacağım diye..
Veee dün, kurada bana çıkan blog arkadaşım Bir Mimarın Hobisi / Özge'ye çam sakızı çoban armağanı bir hediye seçip, adresine gitmek üzere kargoya verdim....
Hediyesini aldığı için ismini açıklamakta bir sakınca görmüyorum dermişim:))
Ben çok beğendim aldığım hediyeyi, umarım o da beğenir ve kullandıkça beni hatırlar..
Bu vesile ile etkinliğe katılan herkesi öpüyor ve güzel bir dostluğa adım attığımızı umarak etkinliği başlatan Bahar'a sevgilerimi yolluyorum..
Bakalım benim için kim, nasıl bir hediye seçmiş? Merakla bekliyorum ben de..


8 yorum:

akasyakokusu dedi ki...

Ne güzel oldu bu etkinlik..Birçok arkadaşla tanıştık aynı zamanda...
Arkadaşımızı tanımıyorum ama güle güle kullansın diyorum...Bende varım etkinlikte hediyesini aldım bugün yarın kargoya veririm..Ama sahibinin eline geçince kimden geldiğini öğrenmesi süpriz olacak..biz sadece kime göndereceğimizi biliyoruz..sevgilerimle..

derya dedi ki...

Canımmm gerçekten Baharcığıma ne ka
dar teşekkür etsek az.Bende akşam iş çıkışı kurada bana çıkan arkadaşımın hediyesini kargoya vereceğim.Kocaman sevgiler öpüyorum

bahar dedi ki...

Canım hediye işini sen halletmişsin. ben de hafta sonu halledeceğim. Ama etkinliğin kuralı gereği hediye gçndereceğimiz arkadaşımız hediyesini aldığında öğrenecekti kural gereği. Bunu da blogda özelliklşe belirtmiştim. Neyse sağlık olsun, sen de hediyeni güle güle kullan canım.

*kelebek* dedi ki...

aaa ne güzel ..niye benim hiiiçç haberim yok ...

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

sevgili papatya sofrası,gönderdiğin hediyem bugun elime gecti bayıılldıımm ve ınanılmaz mıutlu oldumm mektubun da bir o kadar ozenli idi.senınle tanıstıgımıza cok mutlu olsum.yarın blogumda yayınlıyacağım hediyeni cnm bnmmm.tekrar tesekkürler..sevgiler..

pelin'ce dedi ki...

Özge almış bile hediyesini:)güle güle kullansın...

Sevgiler.

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

papatyacım bloguma gel,hediyelerimi yazdım... sevgiler
bir de takılarıma bakmaz isterseniz
www.takiyapiyorum.blogspot.com

DÜN BUGÜN dedi ki...

evet insanın tanımadığı birisine hediye alaması çok ilginç ama çok güzel...ben de yakında gönderiyorum,ben kime çıktım çok merak ediyorum,sevgiler