21 Mayıs 2009

HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ HEDİYEM ve GECİKEN MİM

Vee nihayet benim de hediyem geldi..
Aslında kargo görevlisi geldiğinde biran durakladım ‘’bu da ne?’’ diye..Biran aklımdan çıkmış..
Ama hediyeleşme etkinliği için bana özel hazırlanan hediye olduğunu anlamam da uzun sürmedi tabii..
Üç böcek bir çiçek blogunun zarif sahibi Fatma arkadaşımın, benim için seçtiği hediyeyi gördüğüm zaman ise gerçekten çok mutlu olduğumu söylemeliyim..Harika bir hediye seçmiş.. Yanında yolladığı harika nakışlarla işlenmiş havlu ve özenle yazılmış mektubu da bir o kadar mutlu etti beni..
Kendisine çook teşekkür eder, blog ve özel hayatında başarılar ve mutluluklar dilerim..

MİMMMM...

Yaklaşık 1 ay önce beni mimleyen, başarılı blog Bir Demet Fesleğen’in sıcak sahibi Eda’nın, mimine cevap verme zamanı da gelmiş de geçmiş bile.:)


Mim konusu evinizde en sevdiğiniz köşe..
Evimin her köşesi benim için çok önemli olmakla birlikte, en uzun zamanımın geçtiği ve en sevdiğim yerlerden biri olan mutfağın dışında, bu mimin cevabı olarak; oturma odası demek istiyorum ben.
Günün yorgunluğunu , elimde bir fincan nescafe ve yanında atıştırmalık 1-2 parça bir şeyler eşliğinde, oturma odasında atmak, beni çok mutlu ediyor..Yazın oturma odasının yerini balkon alsa da, bu sorunun cevabı henüz böyleJ

Bu arada mimi çok geciktirdiğim için hediyeleşme etkinliği ile birlikte bugün cevap vermek istedim ama kendi oturma odamdan görüntü almadığımı hatırlayınca, netten bu fotoyu aldım..

Bunu da söyledikten sonraa;

Mim gereği, ben de ilk kez birisini mimleyim , bu kişi Sedefli Tariflerden_ Sedef olsun...

Mim konusu evinizde en sevdiğiniz köşe, şimdi sıra Sedefli tariflerde..

4 yorum:

Eda dedi ki...

Canımcım hediyelerini güle güle kullan :)
Oturma odası benim de favorim, mutfaktan sonra :)
Sevgilerr kocamannnn

Betül KÖROĞLU dedi ki...

hediyeni güle güle kullan canım.

sevgiler

tatlilar gülcandan dedi ki...

Merhaba tüm blogunuzu bastan sona baktim ellerinize saglik nefis tatlar cok güzel tarifleriniz var.Sizi takip ettigim arkadaslarimin yanina ekledim .Hersey günlünüzce olsun.Sevgiller öptüm.

SEDEF dedi ki...

Mim için teşekkürler en kısa sürede yayınlayacağım. Sevgiler...