26 Kasım 2008

MAKARNA SALATASI

Hem salata, hem yemek gibi birşey bu..Hemen tarife geçelim.

Malzemeler;

  • 500 gr. makarna_istenilen şekilde makarna olabilir ama makarna salatasında minik şekilli makarnalar daha iyi oluyor._
  • 1-1,5 su bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı mayonez
  • 1 çay bardağı haşlanmış bezelye
  • 1 çay bardağı haşlanmış ve küp küp doğranmış patates
  • 1 çay bardağı haşlanmış havuç (Ben karışık, hazır garnitürlerden kullandım)
  • 1 çay bardağı küp küp doğranmış kornişon turşu
  • 1 çay bardağı küp küp doğranmış sosis
  • 2-3 diş ezilmiş sarımsak
  • tuz

Yapılışı;

---- Makarnayı haşlayın, süzün.

----Çukur bir kapta, diğer tüm malzemeleri iyice harmanlayıp, üzerine makarnayı ekleyin. Salatanız hazır.

2 yorum:

lezzetduragi dedi ki...

tabak çok şık..bayıldım
ellerine sağlık

Leyla dedi ki...

ben de aynı yorumu yapacaktım :)) bu tabağa bayıldım,çok hoş...